Ops

Hade lite tråkigt på kvällen innan jag skulle lägga mig och sova på jobbet i förrgår så kikade lite på ginatricots hemsida och de hade fått in jättefina nya träningskläder, blev överlycklig hehe. Så då kliade det lite i mina fingrar, så klickade hem ett linne, 3 par trosor och 1 halsband som jag velat ha så länge :) Sen skulle jag gärna velat köpa de 2 nya tightsen som gina fått in också som är grymt snygga, men det får vänta lite. Man får avverka lite i taget, haha :)
 
3 stycken för 129 kronor, det tycker jag faktsikt är hyfsat billigt eftersom att de är grymt snygga och väldigt sköna :)
 Linnet högst upp köpte jag för 179 kr och sen de tightsen tänkte jag fråga
om jag kan få av Jimmy i alla hjärtans dag present ;)
 
 Sen har ju de nya "workout" tighsen kommit med, ååååhh!!
 
 Halsbandet, kostar bara 79 kr :) Billigt och väldigt fint/enkelt.
 
 Kappahl hade också fått in 2 stycken snygga tights. Märks verkligen att de flesta klädföretagen tar in massa snygga träningskläder, vilket är väldigt bra! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0