Ovant

Det är verkligen så ovant att titta sig i spegeln nu. Är det jag? Haha... Kommer ju förmodligen inte vara såhär blont hela tiden utan färgen kommer ju säkert att dämpas varje gång man duschar nu i början, allt överflöd rinner av liksom.

När jag vart yngre så färgade mamma mitt hår varje gång, gick aldrig till frisör. Jag vet ju att det är mycket bättre att gå till en frisör än att göra det själv hemma, men ville bara se hur det blev och skulle det blivit helt åt pipsvängen så hade jag ju fått boka en tid :) Men är faktiskt nöjd, ovant men nöjd!









Kommentarer
Anonym

Tycker det blev superfint! skönt med lite förändring ibland! :)
Men om det är blekning tror jag inte det försvinner i tvätten, det är bara när det är färg eller toning :)

2014-02-17 @ 10:48:42
Belovely

förresten det va jag som kommenterade.
Och jag menar i duschen inte tävtten haha!

2014-02-17 @ 10:49:53
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0