Roadwalk

Igår fick det bli en såkallad roadwalk med Kayla och hundarna. Det var bara för att det började regna annars hade jag nog ridit istället. Men vi var ute i 40 min i alla fall och när man går över stock och sten så blir man rätt så trött. Man får vara snabb med att springa över de fallna träden först så att inte Kayla hoppar på en :P

Hon verkar verkligen gilla att gå i skogen när hon får tänka lite vart hon sätter hovarna för hon blir sådär jätte pigg och öronen är spikrakt framåt! 



Perfekt att gå där de precis gallrat massa träd och det ligger massa grenar och så på marken. Jag går rakt in i detta med hästen och hundarna tätt i hälarna :P Sen går jag även runt trän så att hon får böjja sig och fokusera på hela kroppen!




Hundarna älskar också att följa med matte ut på rundorna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0