Sämre hudkvalité

Jag kan ibland känna att jag har sämre hudkvalité på min underkropp än vad jag har på överkroppen, kan man ha det så? Jag är rätt så fast på min överkropp. Armarna är fasta och magen har en "bra" hudkvalité enligt mig själv. Men benen, mina lår har inte alls samma fasthet och utseende om man jämför. Jag har ju inga bristningar på överkroppen men har på både lår och rumpa. Egentligen ingenting jag lägger ner så mycket energi på men samtidigt så är det en sak som stör mig, lite komplex måste man väl få ha? :) Haha...
 
Kommer jag gå upp i vikt i exempel en graviditet så tror jag att jag kommer att få mycket mer bristningar på underkroppen och kanske även på magen eftersom jag verkar ha lätt att få bristningar? Vad vet jag. Men tycker det är så konstigt att man kan ha två olka hudtyper typ på överkroppen och underkroppen, bristningar och celluiter handlar ju mycket om hudkvalitén.
 
 
Jag tycker nästan att man ser att benen ser mer ofasta
ut och att de är fläckiga och lite knöliga, haha :P


Kommentarer
Belovely

Tror just bristningar är väldigt hormonellt. Jag har med bristninger vid höfterna o ner på benen, men fick inga bristningar där under graviditeten trots mina höfter växte mkt.
Däremot fick jag massa på brösten som lär varit hormonellt då jag inte fick en enda efter op :) så det känns som de kan ploppa upp lite varsom :)

2014-02-27 @ 11:09:01
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0