Shoulders

Idag blev det ett axel, triceps och bröst pass innan jag började jobba natt. Kände mig väldigt svag idag faktiskt, speciellt i tricepsen - hade inte alls det pumpet jag brukar ha. Annars tycker jag att detta passet är det roligaste att träna.

Men huvudsaken var ju att jag körde på ändå och inte gav upp :) Fick ett bra tryck i axlarna och testade lite nya övningar. Mina axlar har verkligen musklats upp sen jag började träna och det är så kul att se! Jag tycker axlarna är så kul att träna eftersom man verkligen kan se musklerna när man kör övningarna framför spegeln. Axlarna och biceps är ju de muskelgrupperna man verkligen kan sen i 3D typ när man tränar ;)



Det gäller ju även att träna baksidan av axeln med och inte bara framsidan för då kan man bli överbelastad och sne :)


Komsi komsi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0