Trött

Idag har jag en riktig "trött" dag, faktiskt inte ofta jag har det längre, men känner mig sjukt trött och inte alls lust med någonting faktiskt. Tror det kan bero på att jag jobbat väldigt mycket sen vi kom hem ifrån Thailand eftersom att vi har avstämmning snart och jag vill jobba upp mina timmar. Det brukar komma såhär en dag ibland där jag verkligen är supertrött och jag typ tar igen alla tidiga och långa jobbdagar. Så idag skulle jag egentligen tränat ben och rumpa, men tycker att det är viktigt att lyssna på sin kropp när den säger emot, så tar en vilodag idag också. Så får jag se hur jag mår imorgon :) Behöver vila upp mig lite känner jag och bara ta hand om mig själv idag och ta det lugnt. 
 
Smörjt in mig med brun utan sol och målat naglarna och tånaglarna
ska nu slå på en film och bara ta det lugnt! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0