Zzzzz

Herregud vad jag blev trött efter mitt pass i förmiddags... Jag körde ett ben, rump och magpass och körde väldigt tungt eftersom jag ville pressa mig lite. Alltid lika kul nät när man klarar vikter man inte trodde man skulle klara :D Klarade 40 kg 12 rep i bensparken!! Sen fick jag gå ner till 35 kg. Men är väldigt glad att jag i alla fall klarade 12 st 40 kg!!! 

Körde mina vanliga basövningar och sen körde jag mitt program med sumosquats, utfall med 10 kg både bakåt och framåt, knäböj med 10 kg viktplatta med raka armar, donkey kicks och höftlyft med 10 kg viktplatta. Så blev ett väldigt bra pass :) 

Nu ska jag och Jimmy hem till mamma för att äta och sen ska jag rida en runda tänkte jag om mina ben pallar med det vill säga, är ju rätt så slut i dom om man säger så. Ska även basta en stund tillsammans med mamma också :)


Jippi!! Nu börjar sidmusklerna synas mer och mer :D Fantastiskt vad man kan forma kroppen alltså!! 


Vänster bild - spände. 
Höger bild - avslappnad.
Var tvungen att ta kort på hur min rumpa ser ut när jag spänner och den blir ju lite mer uppåt liksom :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0