Äntligen

Jag kunde äntligen rida igår, det var kallt men fruktansvärt skönt att komma ut! Kayla var rätt så het så jag styrde in henne i skogen över stock och sten så att hon fick koncentrera sig mer, hon brukar lugna ner sig då. 

Jag kan verkligen känna att jag behöver komma ut såhär och rensa tankarna ibland. Känslan att bara lunka runt och andas frisk luft, tänka på saker som kanske tynger en eller liknande. Ridningen har verkligen vart terapi för mig många gånger, en självläkande aktivitet som jag älskar!!




Skönt med en fårpadd att sitta på när det är kallt. Dock så hade jag inte mina termoridbyxor på mig för trodde inte att det skulle bli så kallt, så knäna är ju rätt så utsatta :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0