Äntligen

Gud som jag har saknat svensk mat och rena råvaror som man köpt själv och tillagat på egen hand. I söndags lagade jag mig denna måltiden. Det fick bli stek kyckling korv med grönsaker och tacosås. Enkelt och otroligt gott!! Protein, vitaminer, mineraler, kolhydrater och fibrer på en och samma tallrik, allt du behöver! 

Jag har börjat tänka på att äta mindre kolhydrater de dagar jag inte tränar. När jag åt detta så tränade jag inte och då blev det inga rena kolhydrater i form av pasta eller potatis typ. Utan ersätter det med kokta grönsaker istället eller mycket grönsaker. 

De dagar jag tränar fyller jag på med kolhydrater och äter rätt så stora mängder av det. Idag åt jag ju pasta till qournfärssåsen men det var för att jag visste att jag skulle träna med en omsorgstagare! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0