Avocado

Jag älskar ju avocado och skulle nog kunnat trycka in det i varje måltid! :P Avocado innehåller ju dock rätt så många kalorier, ungefär 360 kcal så det är ju rätt så mycket. Men eftersom jag nu vet att de innehåller så pass mycket kalorier så ska jag lägga in avocado när jag har ett tungt pass på gymmet för då förbränner jag kanske runt 500-1000 kcal och då är en avocado perfekt att ta som mellanmål :) 

När man förbränt 1000 kcal tycker jag nästan det är omöjligt att äta upp dom 1000 igen som man "förlorat" så då är en avocado perfekt, ett lätt mellanmål med många kalorier! 

Detta innehåller ungefär 500 kcal. Men tränar man samma dag så är det ingen "fara" att äta så många kalorier för man förbränner dom ändå! Bara man ligger - 500 kcal i slutet av dagen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0