Baby, I'm back

Yes, nu är jag tillbaka!! :D Idag köpte jag ett års kort på idrottskliniken efter 6 veckors uppehåll. Jag har haft lite små "ångest" att jag inte hunnit/kunnat träna på så länge och samtidigt så tänker jag på hur långt jag hade vart om jag inte hade haft uppehållet. Men men, det för försent att tänka på nu, nu får vi ta nya tag istället! :) 

Så idag körde jag ett biceps, triceps och axel pass som tog ungefär 1 timme och 15 minuter att köra. Testade att köra de vikterna jag körde innan bara för skojs skull och jag klarade det utan problem. Känns som att jag inte har tappat så mycket styrka, kanske mer muskelvolym. 

Så jag klarade biceps curl som vanligt 12 kg x 12 rep utan problem. Men sen efter det körde jag bara 10 kg istället eftersom jag inte vill skada mig efter så långt uppehåll. Sen blev det - 370 kcal på crosstrainern efteråt! Känner mig som en zombie nu, fast en glad zombie :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0