Bildbomb nr 1

Tänkte bjuda på en liten bildbomb från Thailand, men lägger upp det i olika etapper eftersom jag har ungefär 500 bilder som jag vill visa :P Eftersom att varken min syster eller hennes sambo vill vara med på min blogg så är det många fina bilder som jag inte kan lägga upp, men lägger upp de som är fina på mig och Jimmy i alla fall.
 
 
Detta är de första dagarna av vår resa!
 
 
Vi gjorde ändå rätt så många utflykter och några av dom var till James Bond Island och paddla kanot inne i en grotta som vid vissa ställen var så låg att man fick ligga ner och verkligen trycka ner sig för att inte slå i, nästan så att man fick lite panik!
 
 
 


Kommentarer
Belovely

Haha älskar den bilden längst ner i mitten. Coolt :)

2014-01-09 @ 13:02:34
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0