Body

Somsagt så hade jag nog lite för höga förväntningar när jag skrev att jag skulle träna i Thailand. Jag var inte alls på hugget för att träna. Först solade man hela dagen mellan 10.00-16.00 ungefär, sen duschade man, tog en powernap och sen gick man ut och åt och shoppade. Så det fanns liksom aldrig något okej tillfälle, disciplin jag vet... Men nu när jag kommit hem så är jag så överladdad och träningssugen så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vi åkte förbi gymmet igår och det var verkligen fullt av folk, ville bara hoppa ut ur bilen i farten och in och träna :P 
 
Jag tänkte ju först lösa ett 3 månaders gymkort och sen ett till 3 månaders fast med både gym och pass. Men sen har jag tänkt att det är så himla mycket billigare att lösa ett årskort istället + att det är mycket mindre krabb, för då behöver man inte tänka på 1 år att kortet snart tar slut som man fått göra de senaste månaderna. Men eftersom att jag inte vill ha pass nu direkt så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Får prata med personalen där och fråga om man kan lösa ett årskort men sen efter några månader lägga på pass också. Ska i alla fall dit och lösa ett kort nu i veckan, äntligen!! :) 
 
Bjuder på lite morgonbilder sen i morse. Har känt mig så sjukt uppsvälld och "äcklig" nu i Thailand för tro det eller ej jag har inte ätit någonting annat än skräpmat de sista 2 veckorna eftersom att jag var så rädd att bli magsjuk igen. Så mcdonalds har det blivit rätt så många gånger (ångest). Men jag vågade verklgen inte äta på gatan eller på restaurangerna där. 
 
Sen har jag knappt inte ätit något protein eller det jag behöver alls, så min kropp känns lite i obalans just nu. Måste verkligen äta upp mig så att min kropp börjar må bra igen! Annars ser jag väl inte så jättemycket förändringar på kroppen, visst är fastheten inte lika som den var innan och armarna har förminsknat rätt så mycket. Tur att jag har lätt att bygga muskler så att det inte tar så lång tid att komma tillbaka igen!
 
 
 
 
 
Vart i tusan har mina triceps tagit vägen?? Hade verkligen tränat upp dom nu i höst och sett riktigt bra resultat, men nu efter 3 veckors lat så finns de knappt kvar, pyttsan med :(
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0