Dag 13...

Idag har det blivit rätt så mycket träning och håll igång. Först åkte jag hem till mamma och red en runda på Kayla. Men självklart så började det blåsa jättemycket när jag började rida så Kayla blev jätte stirrig och ville trava hela tiden. Får trösta mig att hon bara är så ibland och inte alls så ofta. Kanske 1 månad av 12 typ, annars är hon en västligt cool häst och lugn av sig. Men ibland är hon lite hispig som sagt :) 

Sen åkte jag och mötte upp Malin på gymmet och vi körde rygg, biceps och mage. Vi körde 3 set med dropset och mina armar var verkligen som bly efteråt, helt slut. Kul att träna med Malin, dock så snackar vi inte så mycket eftersom båda är så fokuserade och kör sitt race, men ändå kul att köra seten tillsammans med någon :) Sen gick jag och Jimmy en kvälls powerwalk med hundarna på lite mer än 1 timme. 

Kosten har vart okej idag, dock så har jag inte hunnit med alla mellanmål utan bara 1 av 2. Men ibland blir det ju så :) Fått i mig lagom protein i alla fall. Imorgon kommer Erika hem till mig och då ska vi beställa hem massa proteinpulver, casein pulver och aminosyror :)






Dagens kost:

Frukost: 2 st knäckebröd sport+ med 2 kokta ägg

Lunch: Laxfilé med matvete och kokt broccoli 

Träning: Rygg, biceps, mage, 25 minuters ridning, 1 timmes powerwalk

Mellanmål 1: 1 proteinbar (köpte en bar på IK efter träningen för jag var så hungrig. Sjukt god!! Men innehöll 230 kcal, men det var egenligen strunt samma eftersom jag förbränt så mycket idag)

Middag: Kycklingkorvgryta med röda linser, matvete och grönsallad 

Kvällsmål: 2 stycken protein pannkakor med hallon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0