Dag 14

Weho, jag har klarat 2 veckors gränsen :D Haha.. Som jag skrivit tidigare så är det inte så svårt att ligga på ett underskott när man förbränner så mycket som jag gör. Kommer nog vara betydligt svårare att ligga på ett överskott :) 

Idag körde jag och Jimmy ett axel, bröst och triceps pass, blev ett riktigt mördar pass då vi körde riktigt tungt på alla övningarna, körde mitt lilla chock pass :P Sen efter träningen åt jag mina goda protein pannkakor som är så sjukt goda!! :) Skulle kunnat äta dom varje dag. 

Erika har ju vart här hela kvällen så vi beställde 4 kg proteinpulver var och sen köpte jag även aminosyror och casein pulver som är långsamt protein som jag tänker ta innan läggdags de dagar jag tränat! Eftersom vi beställde allt tillsammans så fick vi nästan 300 kr rabatt, hur bra som helst :) Sen beställde jag självklart en rosa shaker också, ett måste ;) Får hoppas att det hinner komma innan helgen! 






Dagens kost:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med minimjölk 

Mellanmål 1: 1 apelsin och 100 gram minikeso

Lunch: Kycklingkorvgryta med röda linser och matvete

Träning: Triceps, axlar, bröst, cardio - 200 kcal

Mellanmål 2: 2 st proteinpannkakor med hallon

Middag: Alaska pollock filé med 1 potatis och spenatsås

Kvällsmål: 2 st finncrisp med jordnötssmör och 1 avocado med lätt creme fraische 

Övrigt: Honungsmelon och galia melon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0