Dag 15

Idag åkte jag ju som sagt inte till gymmet utan har tagit 2 st powerwalks istället som blev på 1 timme var :) Tycker att det är så skönt att röra på sig även fast man har vilodag ifrån gymmet. Nu har jag ju vart duktig med maten i 15 dagar så ikväll unnade jag mig faktiskt en SEMLA :D Var så himlans gott... Men onyttigt!! 

Men jag kände att det var på tiden att jag fick unna mig något. Dock innehåller en semla strax över 300 kcal så efter att jag hade ätit den så låg jag på för lite underskott. Annars hade jag legat exakt på - 500 kcal :) Men men, vad gör det? Inte världens undergång! 

Imorgon ska jag ställa klockan tidigt så ska jag ta en lång runda med hundarna, sen ska jag åka till gymmet och sen basta efter det, sen hem till hästarna och sen börjar jag jobba natt vid 13.30 så får hoppas jag hinner med allt! :)




Dagens kost:

Frukost: Banansmoothie med kvarg

Mellanmål 1: 2 st knäckebröd sport+ med ost

Lunch: Alaska pollock filé med 1 potatis, spenat sås och kokt broccoli 

Träning: 2 st 1 timmes powerwalks

Mellanmål 2: 25 gram sötmandlar

Middag: Kycklingkorvsgryta med röda linser och matvete

Kvällsmål: 2 st finncrisp med jordnötssmör 

Övrigt: 1 semla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0