Dag 2

Idag har jag ju jobbat från 09.00 och jobbar ända tills imorgon bitti 09.00 så ett 24 timmars pass. Så jag har ju inte hunnit sticka till gymmet idag, vilket känns lite vemodigt. Men somsagt, har grym träningsvärk idag så kanske var likabra att ha en vilodag nästan direkt efter passet igår. Var i alla fall ute och gick en promenad med rullstol så fick ta i lite, haha. Så 100 kcal har jag i alla fall gjort av med, det är ju alltid något. Sen går jag ju hela tiden på jobbet, knappt att man sitter stilla någongång. Och jag gör ju tidsinställda inlägg så jag sitter ju inte på jobbet och bloggar på dagarna utan det är tidsinställd förutom detta inlägg då :)
 
Jag kan säga såhär att det är svårt att stå emot alla sjukt goda kakor här på jobbet, speciellt när de står mitt framför näsan på en, men jag har klarat det!! Vilket jag nog aldrig hade klarat/ens tänkt på att jag inte skulle äta för typ 1 år sedan, läskigt. Ikväll gjorde jag dock gramhams scones på jobbet men åt bara 2 halvor så det blev inte så mycket av det, så det var ju bra. Jag använder aldrig vetemjöl när jag gör scones, utan bara grahams och rågsikt :) Har väl ändå ätit rätt okej idag, ligger på lite överskott av mina - 500 kcal, men det får jag ta med en nypa salt, har ändå jobbat hela dagen. Men imorgon blir det nya tag, tänkte köra ett ben, rump, bröst, mag och cardio pass imorgon, kommer bli ett lååångt pass!
 
 
 
 
Dagens kost:
 
Frukost: 3 st sport+ knäckebröd med minikeso och röd paprika
 
Mellanmål 1: En apelsin + sötmandlar
 
Lunch: Alaska pollock filé med blomkål, broccoli och lite potatis, dressing gjord på lättkvarg
 
Mellanmål 2: Bananshake (gjort på banan, lättkvarg, minimjölk, kanel)
 
Middag: 2 st halvor grahams scones med ost
 
Kvällsmål: En avocado med lätt cremefraishe och rödlök


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0