Dag 5

Idag har jag haft en kanondag med både kosten och träningen, allt har liksom gått på räls och humöret har vart på topp hela dagen, härlig känsla!! :D Det har blivit rätt så mycket mat idag, men det behöver jag eftersom jag har förbränt så mycket kalorier så måste jag fylla på, och det gör jag med gott samvete. Ikväll ska jag sova hos mamma eftersom att Jimmy ska ut och jag ska jobba hela dagen imorgon så kände jag att det kunde vara roligt att göra mamma lite sällskap, sen har jag närmre till jobbet imorgonbitti också :) 
 
Träningen gick ju också kanon idag, imorgon blir det dock en vilodag eftersom att jag jobbar 08.30-19.30, då hinns det faktiskt inte med någon träning, får hoppas jag kan ta en promenad på jobbet annars. Annars så går jag ju väligt mycket på mitt jobb, och de kalorierna räknas ju inte ner, så man får ta ett överskott med en nypa salt på vilodagar :) För man rör ju sig mycket ändå som man kanske inte skriver upp i shapeup.
 
Ikväll ska mamma och jag festa till att lite med morötts och gurkstavar och dippa med lättcremefraische och örtsalt, hur gott som helst. Mna behöver inte alltid köpa fet dippmix utan det går likabra med örtsalt, för det är ju saltet man vill åt. 
 
 


Ursäkta mina sexiga underställs byxor :P

Dagens kost:

Frukost: fiberhavregrynsgröt med minimjölk

Mellanmål 1: 1 dl minikeso med örtsalt, 1 apelsin och en tomat

Middag: qournfärssås med fullkornspasta, bönor och sallad

Träning: triceps, axlar, bröst och cardio - 300 kcal

Mellanmål 2: 1 banan 

Lunch: torsksoppa med curry, broccoli och vitkål

Kvällsmål: kokosglass med blåbär

Övrigt: 5 st lakrits nappar (ops) och grönsaker med lätt crémefraishe dipp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0