Dag 8

Sådär ja, dag 8 avklarad och idag har det vart lite svårt att inte äta underskott eftersom jag haft en vilodag idag. Egentligen var det meningen att jag och Jimmy skulle tränat i eftermiddags så därför så laddade jag med både avocado och en jätte middag eftersom jag trodde jag skulle träna. 

Men sen när Jimmy kom hem så började vi storstäda hela lägenheten och vi kände sen efteråt att det blev för sent för att träna eftersom det nästan tog 3 timmar att städa med torkning av lister och dra ut soffan och allt sådant. Vi kände att lägenheten verkligen behövde sig en storstädning. Så jag var rädd att jag skulle ligga på för lite underskott nu ikväll men har ändå "klarat" mig så det var ju bra :) 

När jag rider så har jag ingen aning om hur många kalorier jag förbränner men kan tänka mig att det är rättså många om man rider ett intensivt pass. 




Färsk frukt, inte mycket som slår det!!

Dagens kost:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med minimjölk

Mellanmål 1: 1 avocado med lätt crémefraishe och örtsalt

Lunch: Quornfärsås med fullkornspasta, bönmix och grönsallad 

Mellanmål 2: 1 proteinpannkaka med bär

Träning: 20 minuters promenad i snabbt tempo och 20 minuter barbacka på Kayla

Middag: 1 kyckligfilé med wookade grönsaker 

Kvällsmål: Färska bär


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0