Favorit i repris

Det har blivit väldigt mycket omelett de senaste dagarna för jag känner att det verkligen är lagom som kvällsmat. Det är enkelt att laga, man kan variera sig från dag till dag, det går fort att tillaga, man får i sig bra protein innan läggdags, man blir lagom mätt, billigt - ja jag kan fortsätta i en evighet ;) 

Jag ska ju försöka lägga in en deff period innan sommaren för att få bort mer fettprocent så att musklerna blir mer synliga. Då ska man ligga på ett kalori underskott med ungefär 500 kcal. Så ska jag äta 1800 kcal så ska jag försöka ligga på ungefär 1300 kcal istället efter träningen är inräknad också. 

Shape up är en app som är perfekt för de som ska bulka eller deffa. Tänkte att jag skulle ta upp mer om det ikväll :)


Omelett med broccoli, champinjoner, gul paprika och gul lök :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0