Förbättring

Jag har tagit kort på sidan av munnen i 3 omgångar nu för att se om finnarna försvinner när jag verkligen lagt ner energi på att det ska bli bättre. Och jag tycks ändå se en förbättring, vilket är skönt för jag har tyckt att det vart så jobbigt med alla finnar, speciellt vid hakan och runt munnen. Vet inte om det beror på att jag blivit duktigare på att rengöra eller om det är för att jag slutat med preventivmedel, eller kanske både och? 

Ärren syns ju fortfarande på den sista bilden och det är lite dumt att jag inte tagit alla bilder på dagen för då ser man bättre. Men tycker ändå man ser att det blivit bättre. Tar väl ett tag innan de röda ärren lägger sig, hoppas jag. 

Sen självklart dyker det oftast upp någon finne precis innan mensen, men det kan jag leva med :) Är det bara jag eller blir eran hud också mindre finnig när ni vistas i solen? Jag tycker ändå det blivit mycket bättre när jag vistats i solen med ansiktet nu när jag vart i Thailand...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0