iPhone 5 eller inte?

Jag har funderat väl och länge på att byta in min mobil till en iphone 5, dels för att den tar bättre bilder men också för att min 4a har börjat ge upp nu. Den är verkligen jätteseg och hänger upp sig för minsta lilla, sen tar den inte så värst bra bilder heller.. Men är lite skildrad i vilken iphone man ska ha för det finns ju så många? 5, 5s, 5c och allt vad det heter. Är ju inte speciellt insatt i det här med mobiler direkt :P
 
Men vill ha en iphone i alla fall, för den är jag van vid nu och tycker att det är en bra mobil. Men är det någon som har iphone 5 som tycker att det är smart att byta till den? Kommer förmodligen gå till 3 butiken den här veckan eller nästa och prata med dom i alla fall, vill inte betala en förmögenhet heller :)




Kommentarer
Belovely

Jag har med tröttnat på min mobil. Jag har 4an o den kan bara stängas av utan anledning, blixten är sönder och idag sänktes volymen av sig själv hela tiden, de va störigt :P
Men vet inte heller vilken som är bäst. Bara hört att 5c är mer plastig än 5s. Men de på tre kan nog tala om skillnaderna :)

Svar: Ja precis, de ger nog upp efter ett tag. Har haft min i snart 2 år. Ja jag ska gå och kolla det så kan jag säga vem som är bäst ;)
Fröken Stark

2014-01-19 @ 20:18:25
URL: http://BeLovely.blogg.se
Elin

Haft min iPhone 5 i ca ett år nu, den har aldrig krabbat något.. Väldigt bra kamera :) telefoner brukar inte hålla överdrivet länge då vi använder dom dagligen o sliter ut dom typ.. 5c är typ budget varianten..

2014-01-19 @ 20:55:02
Elin

Frågan ni kan ställa er, hur ofta låter ni era mobiler vara avstängda? Experterna säger att mobilen behöver vara avstängd några gånger i veckan tex 2 hela nätter

Svar: Jag har min avstängd minst 3 nätter i veckan..
Fröken Stark

2014-01-19 @ 20:57:25
Belovely

Jag har aldrig min avstängd haha. Kanske borde ta en mobilfri dag ibland hehe.
Vi kanske ska åka o titta på dom på telia imån. Läste om skillnaderna o 5s är bättre än 5c o är lite lättare och mindre medans 5c är gjord av plast och inte lika många funktioner.

Svar: Haha då kanske du har problemet där ;) okej då får det nog bli en i Phone 5s :)
Fröken Stark

2014-01-19 @ 21:45:31
URL: http://BeLovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0