Julklapp från Kommunen

Vi fick ju en julklapp från Kommunen men jag hann inte få min innan jag åkte till Thailand så fick den nu idag istället. Det var ett 250 kr presentkort på vilken affär som helst nere i Växjö city. Tyckte ändå att det var rätt så generöst med tanke på hur många anställda vi är i Kommunen, så det tackar och bugar jag för! Ska nog använda presentkortet och köpa mig lite nya underkläder eller något mer i träningsväg kanske, har inte riktigt bestämt mig. Tänkte ju slinga håret snart, presentkortet borde väl kunnas använda på frisörsalonger också? 
 
Jag tänker inte köpa något bara för att utan det ska ändå vara något man behöver, speciellt när man får det gratis :P Alltid lika kul att få presentkort som man kan använda på flera affärer och inte bara i en affär. Nu när jag fyller år i sommar kommer jag nog önska mig ett presentkort på Samarkand eller något, så att man kan köpa i vilken affär man vill.
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0