Landat!

Nu har vi äntligen landat riktigt här hemma. Igår vart det en fullspäckad dag. Jag somnade vid 22.00 i lördags hemma hos mamma och sov tills 10.00 igår, men var fortfarande jetlagad tror jag för hade ont i huvudet ändå. Sen åt vi alla en god frukost och sen gick jag och Jimmy ut till hästarna. Jag red barbacka på kayla eftersom jag brukar rida barbacka ungefär en gång i veckan så var det tids nog att det fick bli ett sådant pass.

Var sååå himla skönt att träffa hundarna igen, kändes i alla fall som att de saknat en :P När vi körde hemåt igår så åkte vi för att hälsa på Danny, Malin och Vincent och gav dom lite presenter och pratade. Sen vidare mot kära svärmor och där fikade vi lite och pratade. Kom överens om att vi skulle träffas alla på lördag och äta tacos :) 

Det här har jag verkligen saknat vill jag lova!!! <3



Man känner sig så fräsch när man har ett lätt solbränt ansikte, ser mycket renare ut.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0