Leg muscles

Äntligen börjar slitet visa sig även på benen!! Som jag väntat :) Då har alla hundratals knäböj, utfall och pressande gjort lite nytta. Jag tycker att det är så sjukt snyggt med väl musklade ben på en tjej, men självklart tycker jag att det finns en gräns där med. Men att se att en tjej har vältränade ben är ju så ofantligt snyggt, så jag ska träna vidare så får vi se tills sommaren! :)

Nu gör ju mina former mycket med och benen ser bara vältränade ut när jag spänner än så länge. Men det är ju en början i alla fall :) Ska nog fortsätta med deffen några veckor till så att jag får bort mer fett på benen! Gillar att äta underskott för det är så enkelt när man tränar så mycket som jag :P Vet inte hur jag ska kunna äta överskott sen... Får dricka massa protein drinkar!!



Bara kolla!! Hur snyggt är det inte?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0