Magutmaningen

Nu till den här mag utmaningen jag började med för drygt 2 veckor sedan, alltså det går sådär alltså :P Det är riktigt tungt och jag fattar inte riktigt hur jag ska orka klara av slutmålet, men det ska gå!! I lördags kväll på jobbet så körde jag mitt schema på golvet. Inte det skönaste att ligga på ett hårt trägolv, men det gick.

Skulle göra 55 situps, 65 crunches, 33 leg raisers och 42 sekunder plankan, lätt som en plätt? Knappast, speciellt inte när man ska göra alla övningar precis efter varandra! Trodde jag skulle dö rent ut sagt efter de två första övningarna, men klarade det. Dock var jag tvungen att vila några micropauser som det kallas när man vilar typ 4 sekunder och sen fortsätter köra. Men jag klarade det i alla fall :) Men jag ska klara det utan micro pauser med, skulle så inte vara fallet så är jag inte bitter för det. Fastän med små pauser så är det riktigt tungt ändå!! Och jag lär ha en stark mage ändå efter denna utmaningen, med eller utan micro pauser :)


Haha, var helt röd om kinderna efteråt :P








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0