Mätning

Imorgon tänkte jag faktiskt mäta mig för första gången sen jag åkte till Thailand. Vet att jag mätte mig precis innan så nu får jag se om det hänt något. Förväntar mig faktiskt inte några jumbo resultat eftersom jag ändå var på semester i 3 veckor, så är måtten +- 0 så är jag nöjd i alla fall, vikten likaså :) Det är ju lite små tråkigt att mäta sig när man kanske inte har så mycket att gå ner, har man flera kilo att gå ner så är det ju roligt att mäta sig och sen jämföra med de gamla måtten, för då måste det verkligen hänt något liksom. Kan tänkte mig att det kommer vara mycket roligare och motiverande att mäta sig sen efter en graviditet exempelvis där man förmodligen har extrakilon man ska gå ner.
 
Jag känner mig sådär peppad till att bli gravid och sen gå ner alla kilon igen, eftersom jag känner så många som gjort ett sådant riktigt grymt jobb efter förlossningen där de har snyggare kroppar än var de hade innan graviditeten, då är man fasen grym!! :) En eloge till alla er, grymt bra jobbat. Sen har ju självklart generna en stor del där också om man har lätt att gå ner eller inte. Min mamma gick upp 30 kg med mig, så det fasar jag för. Men hon åt också som en valross sa hon :P Så kanske vart därför. Jag hoppas att jag ska kunna träna under graviditeten också och försöka äta bra mat, sen förstår jag att sötsuget är ett helsike när man är gravid, men det får man ta då, hehe!
 
Så imorgon under dagen lägger jag in ett inlägg med mina mått och vikt och lite formbilder :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0