New in

Blev ju lite shopping igår ändå. Hittade inga träningslinnen på Gina, uselt utbud men på HM hittade jag 3 men den ena fanns vara i S och behövde XS så det fick bli 2 st nya linnen i alla fall :) Alltid kul att köpa nya kläder. Har verkligen behövt köpa mer vida tröjor som inte är så tajta som man kan ha på jobbet och så och hittade mycket på rean, perfekt :)


Köpte den till vänster i lite olika färger :)


Hittade dessa shorts på HM, verkligen skit snygga. Känner mig dock inte så bekväm med shorts ännu men ska se om jag inviger dom idag på mitt ben och rumppass :)


Hittade en jätte skön sport bh med, var himla skön med stoppning där fram!





Kommentarer
Rebecca

Vart köpte du sportbhn? Såg väldigt skön ut :)

Svar: Jag köpte den på HM, kostade 129 kr tror jag det var :) Ja, den är jätteskön verkligen. Är vaddering vid brösten också!
Fröken Stark

2014-01-29 @ 20:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0