Ny soffa

Jag har ju under så lång tid velat köpa en ny soffa eftersom att den vi har nu luktar hund... Ja, vi har vart dumma som låtit Tyson ligga i soffan när han var yngre (dock inte längre), men soffan luktar liksom hund hur många gånger jag än tvättat kuddfodralen och sittfodralen, fattar inte varför. Sen vill vi inte ha tyg längre eftersom att verkligen allt fastnar där på och är svårt att få bort. Även lösa kuddar ska vi inte heller ha på nästa soffa, de blir jätte nedsuttna så vill hellre ha fasta kuddar :)
 
Så vi har sagt att nästa gång vi flyttar (snart hoppas jag) så ska vi köpa en skinnsoffa, har alltid velat ha en då de är så underhållsfria och stilrena. Dock så vill vi inte köpa en äkta skinnsoffa som kostar uppåt 30 tusen kronor utan istället tänkte vi isåfall köpa en i bonden lethear som är återvunnet läder och som är lika slitsäkert som skinn.
Denna soffan har jag kollat på som går att köpa på Chillis hemsida - www.chilli.se :)
Kostar bara 9990 kr, så inte så farligt! Och perfekt med fasta kuddar!!
Har man en övervåning sen på sitt hus så vill jag ha denna soffan på övervåningen.
Tycker det gråa är så snyggt och i så fall ska inte hundarna få vara på övervåningen så då går ju tyg bra. Och perfekt med fasta kuddar!!
 Denna sofftypen är också snygg. Hade vart snyggt att ha två st likadana soffor mitt emot varandra och sen soffbordet i mitten och sen tven på väggen, blir mer gemenskap då inte sofforna är riktade mot tven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0