Paket

Fick hem mitt paket från www.donnabeauty.se i veckan med mina efterlängtade hårprodukter. Schampot tog precis slut så måste börja på den nya medan balsamet och oljan fortfarande räcker ett tag till.

Något jag gillar med den här serien är att den luktar otroligt gott!! Mitt hår luktar liksom fortfarande gott efter jag vart hos hästarna, DÅ är det ett bra schampo och balsam vill jag lova, hehe ;) 

Paketpris 499 kr.
Som hittat enligt mig eftersom oljan håller i typ 6 månader även om man använder den varje dag!





Äntligen fick jag en pump på oljan. Har inte det på den jag har nu och då är det så lätt att hälla ut för mycket. Här pumpar man och får ut lite varje gång! Smart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0