Puuuh..

Nu i helgen är det öppet hus på IK så kommer förmodligen vara sjukt många folk där. Men det är ju i och för sig kul att de testar på och börjar träna :)

Jag körde i alla fall ett ben, rump, lite mage och cardio idag. Blev ett väldigt jobbigt pass då jag inte tränat benen på 6 veckor, men det gick bättre än vad jag trodde :) Så mina ben är så gott som spagetti nu, men det är en skön känsla!! Kan knappt lyfta armarna och ta något ifrån köksskåpen hemma för jag har sån träningsvärk i ryggen och armarna/axlarna. 

På ett sätt tycker jag att det är "skönt" att få träningsvärk för då vet man att det tagit och att de tagit på rätt ställe. Sen ju starkare man blir ju mindre träningsvärk får man. Så slutar man få träningsvärk så ska man öka vikterna! 

Dagens pass:
Som sagt tar det lite lugnare i början nu efter ett uppehåll, så får ma öka vikterna om 2 veckor ungefär :)

Ben och rumpa:
Benpress: 69 kg 15 rep x 3 set
Vadpress: 61 kg 20 rep x 3 set
Benpress ett ben: 45 kg 12 rep x 3set
Benspark: 25-30 kg 12 rep x 3 set
Utfall: 10 kg 15 rep x 3 set
Höftlyft: 5 kg viktplatta 15 rep x 3 set
Sumosquats: 10 kg 15 rep x 3 set
Donkeykicks: 4 kg 15 rep x 3 set

Mage:
Sidolyft i ställning: 10 kg viktplatta 15 rep x 3 set på varje sida

Cardio:
Crosstrainern: - 200 kcal (hann inte mera).



Tränade inte ens biceps men kul att ta kort på dom när de inte är upp pumpade med :)


Mitt fina MMSPORTS linne, love it!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0