Right track

Jag är faktiskt stolt över mig själv! Jag är stolt att jag ändå faktiskt har kommit så långt som jag gjort på ändå relativt kort tid. Jag har börjat tänka på mig själv och vad det är jag behöver mer och mer. Jag har börjat sätta mig själv i centrum och jag känner att jag mår bra av det. 

Jag har behövt ha tid för mig själv för att läka och växa om på nytt igen. Jag har ju hela tiden brytt mig om alla i min närhet på ett sätt så att det blivit för mycket, jag har tagit för stort ansvar över de som betyder någonting för mig. 

Det är klart att jag har långt kvar men jag är ändå väldigt glad att jag har börjat och att jag ändå är relativt ung och har många år på mig att må ännu bättre. Jag har mer och mer toppar och hoppad det inte bara är en inbillning utan ett resultat efter alls timmars terapi! 

Av alla de kort jag har på mig själv så börjar jag äntligen se lycka i mina ögon och inget falskt! Självklart har jag fortfarande jobbiga dagar, men har börjat lära mig att hantera det bättre nu! Hoppas det fortsätter såhär...





Kommentarer
Belovely

Så kul att höra, glad för din skull och du har rätt, från och med nu kan ju allt bara bli bättre. Om man är positiv så kommer man få ett positivt liv :)
Superfin bild på dig! Vill ha ditt hår!

Svar: Ja, visst är det så! Jag måste lära mig att tänka positivt och sluta fastna i ett negativt mönster. Ett positivt tänkande ger ett positivt liv, du har så rätt!! Tack så jätte mycket!! Börjar bli mer och mer nöjd med mitt hår, avnänder ju lanzas keratin schampo och balsam som du tipsade om, super bra!! :)
Fröken Stark

2014-01-07 @ 18:52:27
URL: http://BeLovely.blogg.se
Belovely

Ja precis :)
Ja det är jättebra och vårdar håret bra :)

2014-01-07 @ 23:20:59
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0