Rippad...

Sen jag började äta underskott och köra mer cardio för 2 veckor sedan så har jag känt mig så mycket mer rippad och tajt. Armarna och självaste överkroppen känns mer fast och mer figurer börjar titta fram för varje träningspass känns det som, kul! :) 

Även benen tycker jag också har fått mer muskler och jag kör ju alltid väldigt tungt på benen i tex benspark, där lastar jag alltid på 10 kg mer än vad jag egentligen orkar och sen om jag bara klarar 5 rep och ska klara 12 st så vilar jag i 3-4 sekunder och sen kör jag upp till 12 reps. Benspark är verkligen den övningen som ger otroligt mycket mjölksyra!! 

Men det är så kul när saker och ting händer med kroppen. Man har verkligen makten att forma den som man vill i princip med lite envishet och tålamod :) Så ge inte upp, förr eller senare kommer det resultat och då kommer ni tacka er själva! Något som hjälpt mig väldigt mycket är att ta kort hela tiden.. Då får man verkligen det svart på vitt att exempelvis biceps blivit större! Har nog kort på mina armar efter varje pass och är kul att se från typ ett halvår och nu. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0