Sammydress

Jag brukar kika på en hemsida som har väldigt billiga kläder, smycken, skor osv. Hemsidan heter www.sammydress.com och är en utländsk sida, vet inte riktigt vilket land. Men dom har i alla fall super billiga grejer så jag är SÅ sugen på att beställa någonting därifrån men skor får jag typ inte beställa för Jimmy för han tycker att jag har för många (kanske jag har, haha). Men det finns även fina killkläder och till billiga priser. Så kika in den sidan vettja om ni vill ha lite unika kläder som inte finns att köpa i Sverige :) Finns även barnkläder.
 
 
Dessa kostar liksom bara 11 euro :)
 
 
 
Dessa tyckte jag med var så söta och fina.
Perfekt till ett par tajta svarta jeans.
 
 
Perfekt till Jimmy.
Alla hjärtans dag present kanske? :D
 
 
Dessa var också väldigt fina, till Jimmy.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0