Shape

Jag har inte direkt velat ta några bilder på kroppen hittentills eftersom jag inte känt mig i form, inte om man jämför med i höstas. På ett sätt är det så tråkigt att när man åker iväg så här länge på semester som vi gjorde så hamnar ju träningen i efterhand.  Hade jag inte åkt iväg så hade jag ju fortfarande vart i den form som passar mig så som jag känner. 

Man ser väl egentligen inte så mycket skillnad mer än på armarna och axlarna. Även fastheten har ju blivit lösare känner jag, speciellt på magen och benen. Men det är väl sådant man får leva med... Jag ska till gymmet på lördag och köra mitt första pass då. Får även friskvård i jobbet, men bara ynka 800 kr men visst det täcker ju lite utav kostnaden i alla fall. 

Mina biceps har typ trollats bort och axlarna också :P Det enda som ser nogerlunda ut som innan är väl rumpan i så fall. 




Sen tycker jag att det är så svårt att följa ett strikt gym schema i min vardag. Jag jobbar ju så otroligt olika och ibland när man är ledig så kan man ju bli inbeordrad och vara tvungen till att jobba. Jobbar man samma tider mån-fre så har man ju kanske inbokat när man ska träna och man hinner med alla muskelgrupper men ibland kan det gå 1 1/2 vecka innan jag tränar axlar igen liksom. Man känner att man inte hinner med. 

Måste försöka hitta en strategi så att jag hinner med alla muskelgrupper och så att ingen muskel kommer efter. Det handlar ju om mycket planering. Men eftersom mina veckor ser så olika ut och kan ändras väldigt fort så är det svårt att planera, blir mer att man bestämmer det samma dag istället. Det är väl det som är det tråkiga med att jobba inom vården, att man inte kan ha några direkta aktiviteter! :/ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0