Sjukt bra

Idag blev det verkligen ett sjukt bra ben och rump pass. Körde alla mina övningar i smithmaskinen och sen även fria utfall med 20 kg. Var helt slut i benen sen, kändes som jag skulle ramla ihop hela tiden, haha :P La även in 2 st axelövningar.
 
Hade även med mig aminosyror xtend från mmsports. Jimmy köpte innan mig så han fick hem sitt igår så jag skulle testa. Mitt hjärta bultade som bara den och vissa stunder mådde jag lite illa faktiskt fastän jag hade ätit frukost innan. Vet inte varför? Var likadant med ripped, fast av dom mådde jag verkligen skit illa. Känns ändå bra att tillföra protein under passet med :) 
 
Invigde mina nya shorts idag :) 
Satt som en smäck och kände mig faktiskt inte alls obekväm i dom, snarare tvärtom. Tycker att mina benmuskler syns mycket mer nu och man ser ju det på ett annat sätt när man har shorts med :) Ni får ursäkta om bilderna blir väldigt suddiga när jag tar bilder efter passen men det är för att jag oftast skakar som ett asplöv och kan då inte fokusera kameran, haha! :D
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0