Skönt

Det är så skönt att komma hem från hästarna och mötas av en lägenhet som doftar mat redan när man hoppar ut ur bilen och möts av ett dukat bord! 

Jag är verkligen som hungrigast när jag kommer hem ifrån hästarna för där kan jag tänka mig att jag förbränner otroligt många kalorier utan att ens tänka på det bara för att jag är så van vid den sortens aktivitet. Idag mockade jag, masserade kayla (vilket var sjukt påfrestande för mina muskler), ryktade henne i 1 1/2 timme, kånkade med 200 liter vatten och gick en roadwalk med henne i regnet. Så förbrände nog en hel del som jag inte ens liksom tänker på :) Så kanske inte så konstigt att jag är så hungrig när jag kommer hem! 

Idag hade han gjort kyckling falukorv i ugn med tomatkross, senap och lök sen till det blev det fullkorns ris och en varsin låda med fetaost, oliver och vitlök. Mums säger jag bara!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0