Snart hemma!!!

Wohoo nu är vi snart hemma. Sitter på tåget och har ungefär en timme kvar :) Sen ska vi hem och släng av väskorna och sen direkt hem till mamma för att träffa hundarna och hästarna. Vi tänkte även sova över där för jag orkar verkligen inte resa mera!!

Jag har inte sovit sen i onsdags natt mer än 1 timme på flyget, känner mig i princip som en levande zoombie just nu, kommer nog sova som ett litet barn inatt (hoppas jag). Från Bangkok till Egypten så flög vi 10 timmar och inte nog med det, ingen av oss fick sitta bredvid varandra så jag satt ensam i en sida av planet i 10 timmar, var ju inte överdrivet kul om man säger så :P Men försökte fördriva tiden så gott jag kunde. Det var en jättestor turbulens i 2 timmar ungefär, jag trodde faktiskt för några sekunder att vi skulle krascha..... Och där satt jag helt ensam utan att hålla någon i handen :P  Kunde såklart inte sova någonting alla fastän alla runt omkring mig sov som stockar!!

Sen väntade vi 4 timmar i Egypten och sen flög vi 5 timmar till Kastrup. Så jag är rätt så res trött just nu ^^ Men SÅ skönt att vara påväg hem, har saknat milo så jag spricker!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0