Bloggtorka

Hej allesammans. Jag har verkligen haft en total bloggtorka vilket inte alls känts kul då jag verkligen älskar att skriva. Men känner lite att jag tappat motivationen till att skriva på bloggen, men vet innerst inne att jag mår så bra av att skriva i den :) Är oftast så med mig att jag är duktig ett tag sen lägger jag oftast ner, dumma mig. Men det är ju så, alla har vi våra laster. Men tråkigt att jag inte skrivit några inlägg när jag ser på min statistik att det är exakt lika många som fortfarande besöker min blogg varje dag fastän jag inte lagt in några inlägg den senaste tiden, tack för ert tålamod! :)
 
Bjussar på en bild på vår väldigt farliga amstaff - GRRRRR jag är en farlig kamphund!!! Skämt å sido :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0