Style

Igårkväll tog min käraste syster hand om mig lite. Hon klippte och målade mina tånaglar och på händerna, färgade och klippte mina ögonbryn och klippte av drygt 1 dm av mitt hår. Var verkligen välbehövligt, att fixa ögonbrynen gör väldigt mycket faktiskt!!

Även att klippa av mitt hår gjorde susen och vilken skillnad det blir då... Håret känns mycket tjockare och alla torra toppar är borta. Sen gick vi även runt trummen också, var så skönt att komma ut. Lite kyligt på kvällen men ändå sådär friskt. 


Höjer vänster ögonbryn lite på denna bilden. Av någon konstig anledning så kan jag bara höja det ögonbrynet och inte det andra? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0