Kom tillbaka

Min motivation till träning har inte varit så bra den senaste veckan, kanske därför jag inte haft så mycket att skriva om som annars? Det har krabbat jättemycket med autogiro ifrån idrottskliniken då de inte dragit pengar från mitt kort och varken de eller jag vet vad som är felet... Då kan jag bli sådär trött, fastän det kanske är en jätte enkel sak att fixa till, fast när inte ens de vet vad som är fel så blir man lite små irriterad. Detta resulterar i att min tagg som man använder för att gå in inte fungerar eftersom de inte dragit några pengar ifrån mig och då orkar inte jag stå och förklara varje gång för olika receptionister vad som är fel, så har inte varit på gymmet på 2 veckor.
 
Dock så har jag gått väldigt mycket och långa promenader, även tränat lite hemmavid. Sen har jag även börjar rida mera nu när det är så underbart väder ute. Så jag har ändå rört mig ändå. Men måste sticka till IK denna veckan och se om det går att fixa felet, saknar ju gymmet, känns lite tomt :P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0