Härliga vecka

Nu har jag och hundarna precis kommit hem ifrån en 2 timmars powerwalk i det fina vädret. Ungefär såhär har mina senaste dagar sett ut denna veckan, en massa promenader. Har varit ledig sedan i söndags och jobbar bara ett 5 timmars pass imorgon kväll och sen ledig på söndag igen! Jag kände verkligen att jag behövde vila ut mig och vara ifrån jobbet lite då det lätt kan bli väldigt intensivt. 

Så i måndags och i tisdags har jag gått ner till Ica (7 km fram och tilllbaka) och sen i onsdags gick Elin och jag runt trummen och igår runt Växjösjön, så både jag och hundarna har kommit ut den här veckan!! 




Igårkväll badade jag och Elin badkar. Var verkligen hur skönt som helst-avkoppling! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0