Trött!!!

Förlåt för en kass uppdatering i helgen men jag kände att jag inte direkt ville sitta och blogga när hon är på besök, så sällan som vi faktiskt ses... Men vi körde gym både igår och idag. Körde ben och rumpa idag och jag tror att Hanna kommer till att ha riktig träningsvärk imorgon ;) 

Vi körde även igenom magen så nu har hon lite övningar att köra när hon är hemma med :) Kändes konstigt att säga hejdå innan, tomt! Men nu är Jimmy och jag hos mamma och jag har typ sovit i soffan, har vart så dundrans trött hela eftermiddagen!! Gäspat hela tiden och så himlans trött... Ska hoppa in i bastun nu, lär somna där!



Mitt nya fina linne ifrån hm :) Riltigt fint och bra passform!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0