Veckohandla

Igår veckohandlade jag för denna veckan. Köpte dock lite basvaror som råris och fullkornsspahetti och sådant som håller mycket längre. Men annars så räcker detta i ungefär en vecka, äter vi såhär mycket? Haha :) När jag har gått förbi frukt och grönsaksavdelningen så är nästan hela vagnens botten fylld, så får omstrukturera lite sen när mjölken och det kommer så att inget mosas.

Jag tycker det är roligt att handla, speciellt när man har en matlista man handlar efter. Finns inget tråkigare än att gå och handla när man inte vet vad man ska ha för maträtter i veckan, då blir det lätt att man äter samma hela tiden. Jag ska i alla fall göra linsbiffar i helgen med klyftpotatis, var längesen vi åt det!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0