Träningsvärk

Idag har jag piskat på Hanna på mitt gym! Hon var riktigt duktig och fixade allt galant, stolt Emelie. Jag tycker det är väldigt roligt att hjälpa andra med teknik och pusha på riktigt... 

Tror nog att både Hanna och jag kommer till att ha träningsvärk imorgon.... Körde dropset på biceps med repet, började på 45 kg och gick ner till 20 kg och sen x 3 set. Sen körde vi superset i triceps. 

Imorgon får det bli ben och rumpa :) Sen bastade vi också, var så skönt! Nu ska vi göra oss iordning för att åka ner till stan och äta något gott! <3


Heeeeelt slut!!








Fasen vad snett jag spänner när jag är slutkörd i armarna! :P


Kommentarer
Sanna

Synd att vi inte tränar på samma gym <3

2014-03-03 @ 09:41:00
URL: http://cowgirlsdontcry.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0