Sneak peak

Igår kom mina 2 träningstightstill posten så jag hämtade dom påvägen till jobbet och var tvungen att testa dom på kvällen innan jag skulle lägga mig. De var verkligen så himla fina, precis min smak. Jag tycker att märket ACTIVE är ett väldigt bra märke och gina har många träningskläder med just det märket. Tycker att de är väldigt följsamma och sitter väldigt snyggt - bra passform. Dom kostade 299 kr stycket vilket jag tycker är ett väldigt bra pris för ett par träningstights. Jag har storlek XS, och de töjs ut lite under tiden man använder dom. Har ju redan ett par workout tights fast där texten är vit och de är i storlek XS och de har töjts sig endel så det passar mig perfekt.
 
Är verkligen supernöjd i alla fall. Ni får nöjja er med dessa mobilkamera bilderna sålänge så får jag försöka knäppa lite bättre bilder med kameran senare idag. Rätt så svårt att ta snygga vinklar på sig själv med en mobil och sen när man inte har en spegel som går ner till marken, haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0